Blbobraní

můj milý deníčku,kdyby se konaly korunovace blbu nejapných,byla bych korunovaná jako královna blbka bo sem zaperlila,tak že sem se zhmoždila až do svojeho ega a i když se hryžu do jazyka a peru hlavou do stolu se musím omluvit dodovi,všeckym blbum nejapným i japnym,apatikařum i svojemu drahoušovi bo jeho tidli bojlerove kabaretní vystoupení byl slabý odvar teho mojeho s protonovym číslem 12 řiznute hřibovou substanci,
raz sem si v apatice koupila vitamíny pro moje ztuhlé mozkové cenzory,cosik s hořčíkem,doma jich rozbalím a celá rozvrkočená s pikslou vitamínů mávám před nosem mladé uzlíčkové a pravím ji dívej se děvucho co mi ten apatikař prodal, ja sem chtěla hořčík a on mi dal magnezium,děvucha s ledovým klidem praví cosik ve smyslu že prý klidek a klidně to požeru bo v tym mojim pytlu zobání se to ztratí a jakási pilulka na víc že mě nezabije a svěřila se s obavama že,aby mě ta pilula tak neposílila,aby mě do tych přesýpacích hodin nemuseli odstřelit,pravím tak to teda ne děvucho ja si tam zajdu bo mě jde o princip,
no můj milý deníčku eště štěstí,že sem zas kapečku vytuhla a tak sem řešení principu odložila bo za týden na víkend přijeli uzlíčkovi,mladá uzlíčkova mi před nosem a celou tlupou sedící u rodinného krbu mávala jakýmsi počmaranym pergamenem s cifrou jak státní rozpočet a štěkala cosik ve smyslu jaký,že mám neodolatelný talent z lidi robit voly a že její matka (mimochodem učitelka)potom co ji povykládala o mojim hořčikovym principu,matka spráskla ruce a pravila,že kdyby blbost kvetla byly by sme obě dvě v rozpuku jak růžová zahrada a chce po děvuše vrátit vysokoškolné,
děvucha nepříčetně štěkala že či mám tucha o periodické soustavě prvků a či sem vůbec dokončila obecnou školu,sice ve mně hrklo jak ve starym budíku,ale zachovala sem ledový klid a pokusila se zaktualizovat cenzor a pravím mysliš teho ruského týpka Dmitrije Ivanoviče Mendělejevova co furt do čehosi šparal a šparal,pak pry raz tvrdě zahnípal a v hlubokym rozpoložení mu v mozkové skurce prvky zkumulovaly a bingo,otevřel oči a periodicky zákon prvků se stal realitou,pak sme prvky po nocích šrotili jak paka bo nam se ve snu nic nezjevovalo a naš zažrany chemikář za omyl či neznalost za hodinu co trvala štyrycet minut jednomu dokázal vpálit i sedum kulí jak v sarajevu,
děvucha se mojim cenzorovym zábleskem nedala obalamutit a štěkala cosik ve smyslu,že ja sem teho asi moc nenašrotila a chemikař mi kule střílel z kulometu bo podle Mendělejevově periodické soustavě prvků znamená že hořčík je český název, mezinárodní název je Magnesium,chemická značka-Mg a zazářila i jakýmsik protonovým číslem 12 takže prý pro paka co nechápou, polopaticky magnezium je hořčík,zatím co se chýša v základach otřásala,jak se domestikovaná tlupa neandrtálcu v záchvatu smíchu kulala po zemi,sem znova aktualizovala,buňky zkumulovaly a pravím cosik ve smyslu,že v době co sem válela pozadí ve školních škamnach ja se mezinárodní výrazy orientovaly na východ a mezinárodně se razilo heslo se sovětskym svazem na věčné časy,můj tata ho rozšířil a vložil dodatek ani o vteřinu déle a tak hořčík byl česky hořčík,aby imperialista s mezinárodním magneziem nekul pikle,
rozvrkočená děvucha rýpala do mě s logikou bo prý Mg mluví jasně a zřetelně,potom co sem pravila cosik ve smyslu,že jakásik logika mi je ukradnuta bo Mg je pro magory bo v konzumu tež nekupuju NaCl či chlorid sodný,ale sůl a jak sem kupovala novou pračku tež tam nebyla načmarana spotřeba H2O či sloučeniny vodíku a kyslíku,ale jasně a zřetelně voda sem byla ztitulovaná na manipulátora co z lidi robi vykastrovanou hovězinu a míchám jabka s hruškama,sem spráskla ruce a pravím cosik ve smyslu,že zlatá varšavská kotlina bo to byla marmeláda marmeládou,rum byl rum a hořčík hořčíkem a absurdní kompoty vaří kravaťáci v bruselské bažině,
než chemicko hořčikova estráda stačila zreinkarnovat do estrády politické s hubou od ucha k uchu a hranatou butylkou ze zlatohnědým obsahem se do hovoru vetřel mládežnik a prý že či už sme slopaly zkapalněné hřiby,pravim cosik ve smyslu co to mele bo zkapalnit na promile se sice da kde co,ale hřiby to je capina a jak ku te substanci přišel,on,že prý babce od jeho mládežnice nasbíral tři ograbčoky hřibu a babka je zkapalnila,no že mi pysk nezkřivilo bo jak dutá hlava pravím,že to bych chtěla vidět jak robka co na hrbu vláčí víc jak sedum křížků,frká po kuchyni s křivakem a v lavoru kapalni hřiby,mladežnik přiložil polínko a prý kdo umí,umí kdo ne ten čumí a mával mi butylkou před ksychtem,
lapla sem butylku,ohližim,ohližim, moje oko zavadilo o ksychty co vypadaly jak vysmati debili,mozkožrout usnul,buňky zkumulovaly,cenzor mi konečně sepnul bo butelka měla original uzávěr a na etiketě bylo načmarana Johnnie walker black label,no originál hvězdičkový achtlik,co dostal mladežnik darem za nasbirané hřiby,peru hlavou do stolu a pravím si co sem za tupou stvoru a mlžím po okolí cosik ve smyslu,že zlatý hořčík bo kdo ví co co do teho magnezia davaji,že je můj cenzor tak přibržděný,no jak pravím blbka korunovaná.

13 komentářů:

  1. Anonymní16.4.14

    Babi, zdravím tě. Zase to nemělo chybu. Jak to, že mi svoje mozkový výplody neposíláš? Nepřihlásila jsem si tě? Mám absťák po tvých výrocích, musím to drobně odstranit. Dnes odpoledne budu luštit to, co jsem časem zanedbala. Já mám taky občas takový černý díry v mozku, nejseš sama. Posílám krásný počasí, dnes by to mohlo klapnout, abys ohřála svý starý kosti a potěšila oko sluníčkem. Dnes to bylo efef počteníčko. Kitty

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní16.4.14

    Báječné počtení Marcelko, zdravím a přeji tam k vám a taky k nám konečně sluníčko. Včera nám tu padaly kroupy, hřmělo a blýskalo se. No nakonec si teď říkám, možná na lepší časy
    Občas blbnu i já a tata, tak ten blbne imrvere, včera koupil nějaké ryby, no jasně slevněné. Nacucané vodou a dělala karboše - víc je tam strouhanky než masa, nebo masa bylo pomálu a ještě taká kaše.
    Tak vidíš máme se. Marcelko letím o kus dál - Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní4.5.14

    Hezký nedělní večer Marcelko, neluštím ale o tom tvém si přečíst, je požiteček, humor léčící a lechtající bránici je kořením a nikdy ho není dost, škoda že nás zanedbáváš a neinformuješ, že píšeš. Kvůli tobě jsem kdysi založila G+ . a nakukuji marně. Měj se moc hezky. Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím babčo. Zavítala jsem po delší době, početla jsem si a zasmála se, jako vždy, když otevřu tento webík.Doufám, že zdravíčko ti slouží. Byla jsem zvyklá na tvůj blog a sem zavítám jen zřídka, abych se ujistila, že moje guru je v pořádku. Není tolik času na čtení, ale když něco vyšetřím, ráda se tady nekulturně zařehtám jako kůň. Přeji zdravíčko a zase někdy nakouknu. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. ...je to fajn se tak pohihňat,bo...díky paní děvucho.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem se nasmála. Krásně napsané.

    OdpovědětVymazat
  7. Marie23.9.14

    No super,taky mám v těch tabulkách chaos.

    OdpovědětVymazat
  8. Opět paráda, člověk se aspoň zasměje.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní27.11.14

    Tak jsem se po ránu pěkně pobavila. Marcelko zdravím a přeju co nejzdravější konec letoška. Zdenka"ren"

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím, Marcelko. Nejsou staré články, jsou jen hlavy, které pozapomenou na pramen humoru a legrace ve tvým podání.
    Škoda že jsem se nezmotala a nedala některý článek do své právě finišující soutěže. Ale dám ke mně na tvůj blog aspoň odkaz, ať ti tam naženu lidičky, kteří si chtějí počíst a ščuřit se při tvým povídání. Dnes přeju pěkné podzimní dny a co nejvíc zdravíčka. Příhody, o kterých píšeš, neřeš, žiješ je a nikomu neškodíš. Dokonce lidi pobavíš a tvoje smajlíčky nemají v textu chybu

    OdpovědětVymazat
  11. zdravím milá kitty,děkuji za tvoje milé písmenka a vložení odkazu,ale doufám,že moc lidiček nepřijde,protože co udělali tady nové kodování nefunguje prý dočasně funkce oznamování komentářů a tak jsou někteří naštvaní,že neodepíšu na jejich komentář,není to že bych nechtěla,ale jsou občas okolnosti co mě brzdí,že to jaksi nejde nebo tež zapomenu,článku mám rozepsaných hafo,ale znáš to píšeš,píšeš a naraz bum nit se urve a konečná než ju navážeš přidá se další vlákno a pak zas šlus a to pořád dokolečka takže článku nových nic moc,ale zas občas cosik vytáhnu z archívu,no a tež mi už delší dobu hapruje note aparát takže se zas moc často nikam nepřihlašuju k tobě chodím pravidelně i víc krát za den a dočítám co nestihnu napoprve,tobě taky přeju krásné pohodové dny a hodně inspirace k psaní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dnes mi přišel mejl, že jsem už dlouho tvůj blog nenavštívila. Možná už dali oznamování tvých nových článků do pořádku a toto mi radostně napsali. Snad budou chodit oznamy na tvé nové články spolehlivě. Ráda jsem si k tobě chodila číst a i teď občas můj zrak nahlídnne do oblíbených a kliknu na "babča Marcelka" a jdu si začíst. Neboj, zase dojdu si číst, je to jako balzám na bolístky. Měj se fajn a slibuju, že dám odkaz na tvůj blo (už konečně) na svůj blog, aby si početli i další z nás. Užívej si pěkné dny a ty horké a nepleché prospi jako jezulátko. Kitty

      Vymazat
  12. Marcelko, po dnešním prolétaném upachtěném dnu, jsem se u tvého článečku fajně odreagovala. Moc zdravím do Vidlákova a přeji vám všem pohodičku.

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/