Nehodící se škrtněte

 Můj milý deníčku nedávno mě můj drahouš zas k slzám dojal bo jak můj moribundus a já se jak lemry plužíme tak sem se já a můj moribundus před časem dohodli,že se budeme vzájemně hýčkat a jeden druhého opatrovat tak můj drahouš s pošukama jeden z mojich skleníku rozebrali a poslali na smetiště mojich zahradnických dějin ve skleníku si pár roků spokojěně vegetilo hroznové víno,které jak se ukázalo bylo pěkně zhýčkané bo bez skleníku zkryplatělo a později i zheblo,drahouša to trošku rozvrkočiilo a na jaře si do mě rýpnul prý to víno je jak tvoja kopia fukne na něho a zkryplatí,nastartoval drožku a zadrožkoval pro novou sazenicu a aby to prý nebyl rozmazlený jedináček koupil sazenice dvě,
celé léto je rozmazloval pravidelnou zálivkou,přihnojoval a kochal se jak pěkně mu prospívají,jak kohout na smetišti se čepýřil,že prý jak mu kolonáda pěkně prospívá a jeho kříčky sou jak šviháci lázeňští a jak před jeho bobulama budeme padat na prdele, nedávno jak se tak tetelím ze svojim moribundusem na houpačce,přiletěl jak furija a praví cosik ve smyslu starko jak starý cyp lítá,hnojí, zalívá a ti šviháci nevděční zhebli,zaplužím se na vizitu ku hroznám a po vizitě sem se připtala kaj mu  co zheblo bo nevidím nic zhebnute,drahouš zareagoval prý či sem slepá bo  asi plíseň či co bo všechny listy popadaly s obavami o jeho zdraví se držím za palu a k slzám dojatá se ptám či mu to robí  často?prý co?pravím ty zkraty ve vedení bo to už tak bývá,že na podzim rostliny listy zhazujou, 
 můj drahouš má vzácnou vlastnost,zakamuflovat vlastní překlepy a pohotově zabrnkat na jinou strunu 
a tak opřený o rýč se snažil mi valit klíny do hlavy a rýpnul si do mojich borůvek co sousedí s jeho hroznem a prý starko to tvoje borůvčí to je apokalypsa, atrapy,hambářky hambaté špetí tady moji kolonádu asi ti je zlikviduju,zocelená dlouholetým soužitím sem se nenechala zviklat a bráním borůvčí vlastním tělem a štěkám,že tu apokalypsu má na svědomí on bo už pět roku je mu zatěžko jich oplotit a tak nejenom že každé jaro se na ně vrhnou paroháči z lesa a do mrtě je ožerou pak jak borůvčí znova naraší on se přivalí ze sekačkou a ty ubohé chudinky bo nemají sílu se uhnout,eště dorazí a pohrozila sem dotkni se jich a tvojim švihákum zkrátím fasádu u samé prdele,
 drahouš tež zocelý dlouholetým soužitím nechtěl svoje šviháky vystavit nebezpečí a tak mojim hambářkám hambatým konečně postavil ochranu před nenažraným paroháčem a rýpnul si do mě,že prý je zvědavý kolik kuliček příští rok z tych atrap dá do huby,štěkla sem cosik ve smyslu že mě nedojme na to ať si  najde  Sněhurku rýpal jeden  a připomněla sem mu jak před pár rokama jak byly děcka malé mě přesvědčil,že si fakt nutně musí vydychnout sem mu dala propustku na dva dny a s kamarádem ypsilonem na svoji jawě 350 vyrazili na Slovensko do oravských hvozdů,přijel sice za tři dny a jako omluvenku přivezl tři plné kible borůvek a já jako správná mladá blbka sem mu zežrala jeho báchorku o tym,že ty modré bobulky se vlastně ani na zavaření nehodí a tak je do poslední kuličky zpeněžil
 z výnosu obratem koupil ojetinu spartaka a že byl barevně naladěný jak borůvka sme mu začli říkat čučorietka jak sme s čučorietkou raz byli v Beskydach na chatě tchyně moji sestry tak já sem na dotaz jak k čučorietce sme přišli,jak slepica vykvolala drahoušovou báchorku,jak sem u modrých bobulek zaškrtla kolonku nehodící se a tak ku spartaku sme přišli se tchyňa moji sestry zatvářila jak tajemný hrad v Karpatech,odběhla a přinesla zavařeninu borůvek na kterou se naše děcka vrhly jak hladoví psi a od huby sem jim i sklenicu musela odervat bo ju chtěli tež zežrat sem si připadala jak blbka korunovaná , dopadlo to tak,že sme byli bez borůvek i bez čučorjetki bo v zimě drahouš spartaka napasoval do stromu,tak mu pravím odval se s tym rýčem bo sem se poučila,že ne všechno nehodící se škrtněte
.


1 komentář:

  1. Anonymní24.5.14

    Babčo ahoj. Koukám jak vejr - čtu a čtu a najednou článek končí a nemá konec. Už je to podruhý a nevidím zde čurament, kterým bych mohla pokračovat ve čtení. Su blbá já nebo už fakt potřebuju brejle na krátko? Zdraví anonymous Kitty

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/