vypnute cenzory

Můj milý deníčku bez mojeho drahouša bych už asi dávno splesnivěla a že sme si slíbili v dobrém i zlém ho mám ráda i když je jak jablečné víno tež z něho bolí hlava,můj drahouš jak mi od podzimu furt kajsik po konzilijach vozil pozadí v jeho milované japonske drožce,baterka v japončíkovi dostala pěkně zabrat a tak japončík začal stávkovat,startoval tak po půlhodině,raz sem vymrzla jak psí hovno bo nenastartoval vůbec a čekala sem hodinu až mě na parkovišti vyzvedne dospělák a odklidí mě domů ve svoji modré metle,jak sem se tenkrát rozmrazila pravím drahoušovi rozpárej stružok a vyvič pro novou baterku bo na pět roků starou vyždímačku může jezdit jedině uchyl, 
dobíjel a jezdil od čerta ku ďáblu prý kaj je levnější,celý týden bzzmbzzzm seděl i půl hodiny a bzzmbzzzm,vytáčel baterku i mě na entou a tak jak mě raz vezl na konzilium sme cestou potkali motokonzum mu pravím cosik ve smyslu že ma zastavit a valit tu do teho elmontu pro tu baterku bo si cosik zrobím,zrobim si kij umlátím ho a zahrabu pod uhlí,chvilku se ošíval,prý že by se podíval eště někde jinde tak sem procedila mezi protezou cosik ve smyslu,že  buď kupi ichned bo se tu jak grinpis přivážu ku zabradlí a budu protestovat tak pro klid v rodině kupil.
                                                     
Svítičko sluní,ptáci řvou na lesy tak chrastím kostrou kolem chýše a sčítám co všechno mi zas ty potvory parůžkaté požraly,chodí v houfach,všude zeleného hafo a ty potvory si pošmákly na mojich piplaných borůvkách a jako zákusek přikously I floksy,jako každý rok,nic nového pravím si a chrastím kolem garáže kde můj drahouš ohnutý v utrobách svojeho milovaného japončíka kurčí,že by se i dlaždič červenal,pravím drahoušovi cosik ve smyslu o krocení vášní bo i svatí v dědině v kostele se křižujou,hned si do mě rýpnul cosik ve smyslu že mám  odchrastit bo na mě prý  nemá nervy  a štěkal cosik ve smyslu že pod uhlím se bude tetelit ja bo podlehl mojim vyhrůžkám a že ten čurament  kupoval bo tela peněž vyhozených a rozvrkočenou pleškou mlátil hlavou o kapotu,
                                                                                         
hodím po drahoušovi psí oko a medovým hlasem vtírám ve smyslu že by tež mu mohla prasknout cévka v hlavě bo kdo by se o mě staral a nevím o čem je řeč,drahouš štěkal cosik ve smysu,že se tlemím  jak blbeček bo ta baterka co sem mu  vnutila je na hovno bo se mu do přislušného chlívku  nevleze je jakásik jiná,štěkla sem cosik ve smyslu že drahouš je šofér a udržbář svojeho japončíka a já prý sem blbeček bo on neví???dodala sem že má porvat účtenku a jít vyměnit a odchrastila sem do zahrady.   
Drahouš o návrhu popřemýšlel,hodil se do gala naložil baterku a bzzzm,bzzzm vytáčel starou vyždímačku po půlhodině japončík naskočil jak se přifařil dospělák a prý otče kam frčíš jedeš pošimrat ku patníku adrenalin?nezapomeň si tidliaparát či už si tu baterku konečně vyměnil?Drahouš samozřejmě na mě žaloval jak prvňáček že ta baterka mu do japončíka nepasuje bo ja mu furt do čehosi kafrám a prý čemu ja tu babu furt poslouchám  a lamentoval a lamentoval,dospělák porval baterku a než drahouš dolamentil baterka přesně na milimetry zapadla do svojeho chlívečku pod kapotou,dospělák otočil klíčkem a japončík si začal spokojeně vrnět jak koťátko
drahouš vytuhnul,krve by se ho nedořezal a prý ty vole jak si to zrobil,dospělák hodil hubu od ucha ku uchu a drahouša málem kleplo jak mu ukázal jakýsi čuramend co mu jaksi cenzor nenapověděl,aby čuramend sundal,drahouš sebekriticky sám sobě do starých volů nadal a jeho milovaný japončík zas frčí spolehlivě jak švýcarský ciferník.

1 komentář:

  1. Anonymní8.5.14

    Tak tohle se může stát jen zákonem schválnosti. I my jsme šli měnit baterku. Z posledních sil jsme dojeli k mototechně a nadšeně šli měnit. Jenže ouha - neměli jsme sebou matkový klíč, co na to byl potřeba. Ani prodejce neměl. Tak jsme lámali okolní řidiče a zadařilo se. Prodejce asi kdysi měl, ale někdo mu s ním ujel. Teď nemá a motoristo, voz ho sebou. Na to aby měl člověk logistika a taky tahal kdejaký klíče sebou. Teď v nových autách makaj jen odborníci s počítačama a nepředpokládá se, že si někdo bude chtět SÁM vyměnit autobarerku. Dospělákovi tlesču a dostává ode mě ŘÁD ZLATÝHO MONTÉRA. Krásný příhody - piš, jen houšť! si přeje Kitty (dyž už musím byt ANONYMNÍ)

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/