gryzli hubertus


Můj milý deníčku je leden,venku zima jak v morně,všude se válí kupy kalamitek tak si tak v teple domova  vařím kofi než voda zabublala sem hodila okem z okna a pravím si kurnik cosik se valí co to je?buldozer?….buldozer to není kurnik že by ze zoo zdrhnul gryzli !?......Jak se to přiblížilo zaostřím čočku a ona to pěšobusem se přifařila v jakési medvědí skuře zababulaná moja kamoška ypsilonka,pravím ji kam tě tu v tym sněhobraní čerti nesou,ypsilonka zfučená jak lokomotiva štěkala cosik ve smyslu do větší prdele už si se nastěhovat nemohla a dál štěkala že svoju pidi drožku musela zaparkovat na cestě a dojít musela pěšobusem bo tež potřebuje odjet a kdyby tady kajsik zapadla do závěje tak by její kostru i pidi drožku našli až na jaře,pravím ji co se čepýřiš jak hysterka dyť hubertus máš že bys přežila i na severní točně,cha,cha,cha praví ironicky ypsilonka a jak na věšák pověsila tu svoju medvědí imitaci věšák málem vypadnul ze zdi,pravím ji děvucho ty posiluješ?dyť ta tvoja spešl skura váží snad tunu, 
tež ti tvůj starý mohl ulovit cosik lehčího dyť tě ta bestie rozbije,ypsilonka prý to se tak ta skurka jenom tváří prý zas tak těžká není,zfučená ypsilonka lapla pozadím na gauč,chystám ypsilonce tež kofi, jak sem zaslechla žuch,gryzli válí skuru na zemi,chodba skurou zacpaná až málem ku stropu,pravím si odnesu tu medvědí imitaci do pokoje na záložní válendu,snad mě to nepohryže,chvílu sem s tym medvědem bojovala a myslela si že budu muset na odklizení zavolat jeřáb,nevšimla sem si,že v pokoji na válendě válel skuru kocur a jak sem do pokoje medvědí imitaci dotáhla a praštila s ní o válendu,imitace gryzliho kocura málem zlomila v křížu.

Tak si tak sedíme,kvokáme, popíjíme kofi jak ypsilonka kvokla prý už si to slyšela,že i kdyby bylo čtyřicet mínusu tak mouchám,komárům a klíšťatům to nevadí bo ty potvory zhybernujou na jaře vylezou ze svojich pelechu a klidně nás zas žerou a žerou,pravím tak to vidíš i sapiens je na potravním řetězci,kde by ty potvory bez nás byly,hned jak ten bílý hnůj roztaje musím zajít na hřbitov poinformovat babičku,doufám,že to rozdýchá že mě do života vybavila mýlnou doměnkou bo ona chudák tež žila celý život v bludu,že ta havěť mrazem pochcípá,ypsilonka mi praví ty si z teho robíš prdel,ale té havěti je víc a víc a co já pamatuju jako děcko sem ani nevěděla co je to klíště,
pravím ji ani se nedivím bo jako městské děcko si louku,les či dědinu znala z obrázku z čítanky bo si maximálně vylezla před panelák na lavičku a nejdál si zašla jak tě mama poslala dvacet metru pro proviant do pramenu a co pamatuju si u teho měla eště hafo kecu,

ypsilonka se načepýřila,že každý neměl babičku na dědině tak co ji předhazuju lavičku před panelákem to jenom já sem byla extra vuřt a tak sem si mohla u babičky užívat much,komárů i klíšťat,pravím ji děvucho co to meleš jak přiletěl výsadek imperialistických mandelinek vy ste si skury váleli u řeky a ja sem musela sbírat a sbírat do bezvědomí a to,že se ti klíšťoví šmejdi tak rozmnožili zato si sapiensi můžou sami bo kdysi zemědělci,zahumenkáři a různá havěť ohýbali hřbety a obráběli kde co pole,role,záhumenky a kdoví co všechno v každé druhé chalupě měli Jolanu,bedřicha či kozu Rozu 
a tak se tež spáslo kde co,dneska si lidi myslí,že jogurty se kotí v obchodě v regálu,brambory a zelenina rostou v igelitu v supermarketu a myslí si že pole role nebo zemědělec sou pojmy z vědecko fantastických románu bo tak rozhodlo velitelství v Bruselu a tak se všude rozpíná samý plevel a alergie i když sapiens vymyslel různé čuramenty na jejich zkosení stejně plevel světu vládne bo sapiens dneska ohne hřbet tak maximálně jak se mu u televize pod stůl vysypou lupínky.Komáři sou sice nenažrané bestie co přes den hledají kde se ze svojim nenažraným sosákem zašijou a čekají až se zetmí a sapiens vytuhne a sosají a sosají i ve městě sapiensa sosají,ale co mají robit jak jim sapiens všude kolem sebe vytvoří luxusní prostředí,nashromaždí odpadky kde se jim náramně daří 
a tak sexujou sají a množí se a množí se mouchy to dneska tež nemají ty chuděry jednoduché bo jak je sapiens doma zahlídne dostane hysterický záchvat a okamžitě je zamorduje jakýmsi tym psykacím čuramentem a pak prý kam se poděly vlaštovky,romantika visících mucholapek na posraném lustru zkončila kajsik na smetišti dějin.Tak sme s ypsilonskou o hlupotach pokvokaly a jak byla ypsilonka na odchodu se začala shánět po té svoji medvědí imitaci,která ležela na záložní válendě v pokoji,jak se ypsilonka rvala do té svoji imitace začala ječet jak hysterka a málem dostala psotník bo našemu kocurovi se skurka tak zalíbila,že si zalezl do rukávu a jak se do gryzliho hubertusu ypsilonka narvala, myslela si,že skura obživla.Jak ypsilonka odcházela sem ji z okna zamávala a doufala,že cestou ku svoji pidi drožce nepotká myslivca.


 


 









 

6 komentářů:

  1. Babčo, našla jsem tvůj nový blog. Hledala jsem notýskovou ligu, ale bohužel marně.:-( Ale přečetla jsem tvoje písmenkování a už dlouho jsem se takhle nenasmála. Zase jsem si prodloužila život nejmíň o 1/2 hodiny. Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. no se tady chechtám na celou hubu dostal mě výraz tak si sedíme a kvokáme

    OdpovědětVymazat
  3. Zdenka"ren"11.1.11

    Tak jsem se zase pěkně pobavila,a teď jdu navigovat Emu na NL.:))

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, tvoje povídáníčko mi připomnělo, jak moje dnes velké robátka jako malá sbírala mandelinku bramborovou - což mandelinku, ale ty hnusné larvy - ještě dnes si o tom vyprávíme, jak jsem jim vždy slibovala, že za každý kelímek dostanou kopeček zmrzliny - fuj, já bych na ně nesáhla a to jsem už v ruce měla ledascos :-), naše děti si dokonce pozvaly kamarády a dnes, když se sejdou u muziky, tak vzpomínají ... ještě že tak, braly to jako zábavu ... doufám, že s kamarádkou ypsilonkou se ještě setkáváte a probíráte všechno mezi nebem a zemí - pa a pěkný den ve Vidlákově :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní12.1.11

    Tak to jsem se pekne zasmala ,to je vyborna slovni polevka ,nektera slova jsem neslysela ani nepamatuji a hned jsem si vspomnela na moji babicku asi jste ze stejne oblasti. Opravdu moc hezke cteni.Ella

    OdpovědětVymazat
  6. milá Ello děkuji za pochvalu a věnovanou přízeň

    Natty s ypsilonkou jsme stále v kontaktu jsou to asi takové osudové setkání po škole jsme se všichni někam rozběhli,později nás osud zas svedl dohromady no a jak sme spolu my dvě chodily do školy tak i naši potomci zas chodili spolu,momentálně se vidíme pár krát do roka,ona je jako ty stále v jednom kole no ale zas si to aspoň spolu užijeme

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/