přesypací hodiny

z archívu listopad 2009
můj milý deníčku, citron ten si žije našel si svoji superstár usadil se a konečně slevnil i u nás v samošce,pařmeni hrozno to roztáčí s pomelem a pomeranč s marakujou zatím co ja se plužím jak lemra, válím se v kanafasu s horečkou a muchluju se s bacilem bo semnou to roztočila moja nenažraná bakteria spolu s chřipkou.která si mě zapsala do svojeho tanečního pořádku hned potom co moja imunita sbalila bágl a bez povolení vyrazila kajsik na výlet,přidal se i kostižer a teď už jenom čekám či se neopeřím či nezačnu chrochtat ze všeckého zobání a vitamínových bomb už to ve mně řachlo a jako by nestačilo že mi pod usnoplaným nosem vyrašil strup a na rtu opar sem se ostrupila po celým těle a vypadám jak strupaté zombi střihnuté jednorožcem bo potom co sem seděla u stolu a popíjela jeden z vitamínových drijáku sem kýchla tak mocně že nahromaděná tělní tekutina snopel mi skončil v klíně bo sem hlavou uprala do stolu a na čele mi vyrašila baule ve tvaru rohu,drahouš mi praví 
starko tebe nezabijou bacily ty se zamorduješ sama,pravím mu až vytuhnu ne že mě strčíš do studené země,aby na mě hodovali červi,chcu se tetelit v urně hezky v teple,drahouš mi praví buď v klidu dám tě do přesýpacích hodin a budeš makat,pravím mu mě nedojmeš drahoušku bo co lepšího bych si mohla přát,každý den ti budu odměřovat a budu tě honit a nikam přede mnou neutečeš,nečekala sem ani na odpověď,aby si to drahouš nerozmyslel a nesypal mě na klouzačku před garáž a zaplužila se vymýtat bacila pod peřinu bo na přesypací hodiny nebo klouzačku je času dost a tak zdravím všechny zdravé,nemocné i hypochondry a přeju všem príma pohodový den smrt bakteriim a bacilům.

1 komentář:

  1. Opět jsem se pobavila z "archivního článku" a nic se nebojím přidat ti sem komentář. Mně se bacily vyhýbají a ani příliš do stolu netluču hlavou, ač už jsem od doby napsání tohoto článku v domě sama. Ale jsem ráda, že je co číst, ne jen knihy z místní knihovny. Od té doby jsi už asi zdravá jako řípa, protože ti zjevně humor nechybí. Mějte se tam moc pěkně a manželovi řekni, že jsem ráda, že ho máš a může ti přizvukovat ;-)))

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/