Dodo nejapný


Můj milý deníčku ,kdybych věřila na reinkarnaci chtěla bych zreinkarnovat jako epidoptera to značí do motýla bo motýli sou gonochoristi s dokonalou proměnou a pokud by mě kdosik nespescidoval či nezežral a stačila bych se vylarvit sosáčkem bych se nasávala lektvarem a pokud by mě jakýsik sběratel nelapnul do síťky a nenapíchal špendlíkama do obrazu jenom tak bez hlavě bych si luftem frkala přiznám se že nijak blíž sem se zatím naukou o zreinkarnovani nezabývala tak nevím či je druhový proces pro reinkarnanta dobrovolný či jakýsik plánovitý či něčím či někým daný,ale můj drahouš občas jak k slzám dojatý pere pleškou o stůl a podobné bebechy tvrdí,že určitá část populace zreinkarnovala do podoby jako Dronte mauricijský alias Dodo alias blboun nejapný,
jak před časem před vánocema drahouš krotil atmosféry v bojleru ve kterým odešel jakýsi hlídací čurament a tak se bojler korunoval na časovanou bombu a natlakovaný ve sklepě tančil hula,hula se drahouš jak nebojsa na bojler vrhnul a za vteřinu dvanáct atmosféry zkrotil náš kamarád ypsilon co má pergamen přes bojlery a podobné čuramenty zkonstatoval,že bojler odešel do kelu a jestli eště chceme skury máchat v teplé vodě je třeba ho vyměnit za nový , drahouš naleštil fiakra a blbýma kecama o mojim hnití mě zas vytočil na entou,že sem se hodila do vycházkového munduru a vyrazili sme,

zadrožkovali sme do města,kde nás ypsilon poslal,hned na kraji města drahouš nic netušícího ypsilona v capa proklínal bo kam čert nemůže tam nastrčí objížďku sem i objížďku tam,drahouš asi půl hodiny po objížďce kroužil jak racek kolem parníku,kurčel jak nevymáchaná huba,jak se na chodníku vynořil pan nápověda,no sláva jak děcko nad pytlíkem bombonu se drahouš zaradoval a připtal se či prý by pán nemohl napovědět jak se přeobjížďkovat ku kolonialu s bojlerama a podobnýma čuramentama,
nápověda se hluboce zamyslel přepočítal,zaktualizoval a zadžipieskoval zpátky pak doleva po sto metrach zas doleva a rovně, znavigovani panem nápovědou se náš fiakr zastavil ve slepe ulici co končila u obrovskych vrat na nich visel napismenkovany plechovy pergamen prodej brojleru,drahouša málem kleplo,pral hlavou do volantu,zatlačil slzu dojetí bo u vrat stál typek a řval cosik ve smyslu tak že co bude bo mu snopel v nose mrzne že či ma otvírat či co drahouš vystoupil z fiakra a zakřuskoval ku týpkovi ze zmrzlým snoplem v nose a pravil,že prý chlope ja žadne brojlery jako kury nechcu ja potřebuju vědět jak se dofiakruju ku kolonialu s bojlerama,typek pokrčil ramenama a prý že on tu prodává kury brojlery a o bojlerach nemá tucha,
jak se rozvrkočený drahouš vrátil do fiakra se rozkomunikoval pry starko znáš to jak dva typci potkali farařa co vezl ten teplovodní čurament na vozíku a prý velebnosti co to vezete ten praví bojler no a první týpek se ptá teho druhého ty co to je ten bojler a ten praví ja nevím ja sem do náboženství nechodil,tak to je jeden z nich bo ten cyp u tych vrat do naboženstvi tež nechodil,drahouš chytil nerva,šlápnul na plyn a prý starko,drž se provětráme fiakra a že fiakrujeme na výlet do Slezkého Háje bo tam ty teplovodní čuramenty vyrábějí,
důrazně sem protestovala,že bez mojeho zobání co sem doma zapoměla nikde nejedu,ale drahouš prý nebuď měká trošku podráždíme adrenalin a prý hyje ať se práší za kočárem,pravím drahoušovi ať mu peněženku nevypráší orgán v zelené jubce bo jak se před časem ukázalo,že orgáni v zelených jubkach nejsou žádní negramoti bo už posledně jeho báchorku o tym ,že se mu pod kapotou jeho japonského fiakra splašil Šemík nezežrali bo oni dobře ví,že Šemík byl český vlastenec a ne japonský samuraj co páchá harakiri a poslali mu účet jak za víkend strávený v interkontinentálu,
cestou do teho slezkeho haje drahouš furt mamral a dundral a dundral cosik ve smyslu o zemskym povrchu a blbounach nejapnych už mě z teho mor bral mu pravím,že je jak jablečné víno bo z něho tež hlava bolí,můj podrážděný adrenalin se začal dožadovat cukru,drahouš přistavil fiakra u jakéhosik konzumu co stál u cesty,kde mě vytočila jakásik baba hygiena bo vlezu do konzumu,pobrala sem jakési ty energetické tyčinky jak mi do oka padly koblížky,porvala sem pytlík,naložila tři kousky,chystam se lapnout eště pár loupáku,jak po mě prodavačka zaštěkala prý na pečivo tam máte igelitové rukavice,ptám se či má na mysli ty oláčky?ty se dávají na jiný orgán a ja nejsem úchyl a nic a nikoho tu neošahávám a než bych ty oláčky trefila na moje vyklepané pazury by ty loupáky uschly,baba mě vytočila bo štěkala, že hygiena je hygiena,vedle mě stál chlop,pěkně nechcípaný,chrchlal jak starý tuberák a přible se usmíval tež si nabíral rohlíky bez te oláčky na rukách,tak ji pravím cosik ve smyslu,že paní hygieně tady chlop snoplí a kýchá bacily do rohlíku a tež jak já můžu vědět,že třeba ona či nasraný pekař to pečivo tež kdo ví čím nepoprskali,baba zklapla,zaplužila sem se ku kase,zaplatila a pěkně vytočená sem z konzumu vypadla,
dojeli sme ku fabrice,kde drahouš vyměnil finance za bojler podpisem ztvrdil platnost vyměnného obchodu a fičeli sme domů bo adrenalin byl pošimraný na nejvyšší obrátky,jak druhý den náš bojler dorazil na naši adresu,drahouš šel do sklepa našeho nového teplovodního miláčka rozbalit a prý starko  tidlej ypsilonovi,že má robotu,než sem s ypsilonem dotidlala,rozvrkočený drahouš zas kurčel jak huba nevymáchaná bo prý poslali nepoužitelný aušus co nepasuje,
porval tidliaparát a už tidlal do fabriky a prý že chce teho blbca co ten aušus poslal a štěkal, že ať si pro to přijedou,že to potřebuje vyměnit a než stačil ypsilonovi zatidlat,že nemá jezdit,ypsilon i ze svojima pracovníma bebechama už stál před chýšou a obhlížel našeho nového teplovodního mazlíčka,drahouš vtíral ypsilonovi omluvu,že pro ten den má vale,že on nic on muzikant,že už tam tidlal no a že za dva dny pošlou posla s novym teplovodním čuramentem a ten aušus odvezou,
ypsilona málem kleplo,drahouša ztituloval ve smyslu starý cype,století páry už je dvěsta roku za námi,porval pergamen,čmaraci brko a namaloval názorně drahoušovi jak se zmodernizovaný teplovodní mazlíček montuje,drahoušovi spadla čelist bo si uvědomil,že třeba tidlat do fabriky omluvu a začal vtírat prý starko zatidlej tam,chvilu sem robila drahoty,ale jak sem viděla drahoušove zhmožděné ego a jak drahouš sebekriticky uznal,že je fakt starý cyp sem porvala aparát a zatidlala omluvu že není blbec jako blbec a že je všechno v okeju a všechno pasuje,večer jak sem si v teplé vodě skurku rochnila sem si pravila či ten dodo byl fakt až tak nejapný a kolik vlastně jich zeměkoule pobere.

13 komentářů:

  1. Jé Marcelko,to víš, mně technickému antitalentu se musí napovědět ve smyslu "opiš do URL(mně to přípomíná ORL na kteréžto odd.do smrti nezapomenu) tedy,opiš NÁZEV MOJÍ WEBOVÉ STRÁNKY!,:))) juch, to bych už byla asi pochopila :))),takže díky za nápovědu a pěkně si ohřívej oudy v teplé vodě.:) Zdenka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá babčo. To jste s drahoušem zažili velkou kupu adrenalinu. No někdy se zadaří, ale hlavně, že jste přežili :D. krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní15.4.13

    Tak mě Marcelko řekni co já jsem za trdlo, Když dostanu novou hračku, vyprdnu se na ty staré a zahodím je do kouta, v domnění že nepíšeš, mrknu na Google, nic tam není, tak si říkám, děvče má jiné starosti, kouknu přímo a tady se to hemží novotami? I když máš...... Napíšeš o nich tak, jak nikdo. Já tě miluju, tak se odreagovat, jako u tebe nedokáži nikde. Máme teď něco podobného doma s lednicí, Koupená loni na jaře, v půl metrové závěji nám ji zanechali na silnici, ty peripetie si nepřej vidět, na podzim začala rezivět, a to řádně, čekali jsme na jaro, už je po sněhu, a když si s mužem představíme co nás čeká za anabázi s odvozem, přivezením jiné, je to obrovsky těžká (kráva) lednice, a s reklamacemi, neřešíme, nemáme na to sílu. Objímám tě Marcelko, děkuji Bohu, že se mám kde zasmát a tobě, že to umíš napsat.

    OdpovědětVymazat
  4. zdravím děvčata ve spolek,trošku to tady flákám mám spoždění,počasí bylo nic moc a teďka by se jeden mohl zbláznit všechno na zahradě volá sos děkuji za vaše písmenka a věnovanou přízeň mějte se krásně jarně

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní10.5.13

    Pravdu díš Marcelko, i když já se nějak ne a ne přetrhnout, nohy a ruce stávkují a příroda na mě huláká, že i plevel má právo na život, tak ho nechávám na pokoji, pěkně s výšky ho nerozeznám od kulturních plodin a jsem v pohodě? I ty si užij krásné jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá Aničko jo jak ja ti rozumím buď v pohodě on ten šmejd plevelnatý neuteče a nikdo to za nás neudělá no na druhou stranu ta zahrada je aspoň něco co mě vyburcuje k minimální aktivitě,tak se plužím a plužím konec v nedohlednu ale už se to rýsuje tak snad si už na netu tež někde kliknu,hlavně u tebe si zas počtu zameškané měj se moc krásně pa

      Vymazat
  6. Moc hezky se to četlo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zdravím milá Amelie děkuji za zastavení a komentář

      Vymazat
  7. Anonymní26.6.13

    Babčo, opět zdravím a chválím. Beru si do svýho pamatováka to "zhmožděný ego", to já mám často a doposud sem si to nebyla schopná pomenovat :-D Tys na to kápla - no jakpak né, slovních originálů zde máš hafl. Hezkej den posílá Kitty

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní29.7.13

    Fukčarinka - joj to se to čte Marcelko jak se mě to netýká, aj se řechtám. To by bylo tóčo tak to zažít s mým Fukčárinkem. Ten by přčtil aj teho tvýho chlopka.

    OdpovědětVymazat
  9. Čím to je, že tak technicky založení chlapi mají potíže s novými výrobky víc, než ženské. Krásně jsi to popsala, těm výrazům, popisu se pěkně usmívám, ba chvílemi chechtám. Ony ty potíže druhých, co člověk sám nemá, někdy docela ,,potěší".

    OdpovědětVymazat
  10. S mým drahoušem už ani moc necestuju. Když já chci zastavit, dělá jako že neslyší, když chce on, stojíme a čekáme na něj moře času. Už máme každý svoje mouchy, a tak skoro více cestuju hromadnou dopravou, a rozvrhunju si to dle mne. Ještě tak s dcerama si to vynahradíme.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní27.8.13

    Milá babi Májo.
    Mám pocit,že věkem nebudeme od sebe moc vzdálené.
    Život popisovaný tvou řečí se mi líbí a tak se ho snažím chápat i já,někdy mám pocit,že můj starouš je k zakousnutí.Převedeno do tvé řeči je k SEŽRÁNÍ.Přeji Ti pevné zdraví a hodně chuti dál psát pa Jiřka ze severu Čech

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/