španělský ptáček


alias hovězí rolky

Raz tak při sobotě sem kuchtila kuřecí rolky jak si můj drahouš do mě rýpnul prý starko z tych tvojich drůbežích ptáku se raz opeřím ja bych si tak dal ptáčka z hověziny,pravím mu víš jaká je to drbačka a pošuci to do huby nedají bo maso žvýkají jenom drůbeží, photo f4ig5u_thjpg.gifkravinu nežerou bo prý je moc červená,krvavá prý má jakousi žílu a podobné kecy,drahouš načepýřený zapadnul do garáže s plnou hubou keců,cosik ve smyslu o pátým kole u vozu,porvala sem tidli aparát,volám dospělačce či o víkendu budou budovat kapitalismus či budou mít volno bo její  tata je uražený až na půdu a furt otravuje s ptákem a tak či by na víkend nedorazili,

dospělačka mi praví a co já s tym mám mu zajít do lekarny pro viagru či co,pravím ji rulo tata chce hovězího ptáka na oběd tak jestli tež rádi žvýkáte hovězinu sos přideš vypomoct???? photo f4ig5u_thjpg.gif
slovo dalo slovo a tak sem vyrazila do řezníka na hovězinu,pravím prodavačce,chcu hovězí flaksu,abych z ní mohla nakrájet plátky na ptáčky ona hned pohotově prý tak že nízká roštěnka,pravím ji vypadám jak milionář mě stačí flaksa ze zadního,svíčkovou tež šulám pleckem,prodavačka kajsik odběhla,přinesla kvadr flaksy a tak ji pravím bude mi stačit polovina,ona hned pohotově všechno nebo nic,drahoušovi při pohledu na flaksu se hned huba rozzářila a praví bereme všecko u kasy  při placení mu huba spadla a eště mě zdrbal,že sem ho nepoinformovala o hovězích cenách,pravím mu chceš ptáka tak plať.

A tak sme v neděli v kuchyni s dospělačkou uspořádaly ptačí mejdan  photo f4ig5u_thjpg.gifa můj drahouš a celá rodina kromě pošuku s masnou hubou chuťovým pohárkům zavřeli tipec bo ukojili svoje chuťové touhy.

8 komentářů:

  1. Anonymní2.4.13

    No jo, já furt hledám komentíky kam napsat a houbeles,tak hlavně,že to jde tady :) Zdravím po svátcích, u nás nic nového pod sluncem.Počasí je takové, jak v apríli bývá. Nejstarší vnouček, cos ho taky viděla na Ostravici slavil v sobotu 18 a nejmladší v neděli 5, akorát,že jeden je v Jizerkách a druhý u nás v Krušných. Marcelko,přeju pěkné dny.Zdenka "ren"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko jak klikneš na pismenkovat vzkaz je stará známá pismenkárna v pismenkárně je jiný formulář na komentáře to je údajně ten vylepšený a šprechti anglansky,ale zas nemusíš rolovat až dolů je hned pod článkem stačí kliknout na šedobílý rámeček a můžeš psát i vložit obrázek,napíšeš vzkaz,jméno,mejlík ten není veřejný a odešleš u nás Zdeničko je sněhová sodoma gomora ani v zimě tolik sněhu nebylo už je mi z toho šoufl ani autem nevyjedeme hnus

      Vymazat
  2. Anonymní2.4.13

    Ještě dotaz: musela jsem to dát jako ANONYM, neb nevím co je to URL adresa, tak mě to nešlo a neešlo odeslat. Název jsem dala moji značku a adresu majla, tak nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko URL adresa je v prohlížeči nahoře v liště že nemáš blog tak nahoře v liště,adresu levým tlačítkem zamodři a zkopíruj adresu mojeho blogu napiš svoje jméno pak vlož zkopírovanou adresu a je to objeví se tvoje jméno

      Vymazat
    2. Anonymní4.4.13

      Marcelko, asi jsem úúúplná blbka,ale nahoře na liště vpravo tady u tebe na mě civí - přihlásit se - vytvořit blog a nalevo - další blog, tak budu psát jako anonym a pod komentík se podepíšu :) Jo, zima je tu taky furt,ale prý příští týden už má být líp,tak se necháme překvapit.Měj se sluníčkově, Zdenka Krušnohorka :))

      Vymazat
    3. Zdeničko ja myslím úplně nahoře tu bílou lištu na vyhledávání odkazu,ale víš co ja ti ten odkaz nechám tady pod formulářem a ta zima už je nechutná u nás zase sněží hnus velebnosti

      Vymazat
  3. Tak jsem se zase hned po ranu pekne pobavila.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní26.6.13

    Bože babčo, já su trotl Kitty. Tuto rubriku sem nechala NA HINDY, protože sem si myslela, že tam máš fádní recepisy. Už to neudělám a budu Ti ju pilně navštěvovat, protože takový recepty nevymyslí ani Zdeněk Polrech - a že ten má šťavnatou mluvu. Du vařit, ale místo knížky večír se dám do tvojech recepisů. To bude asi zase junda. Podle nich se musí vařit nahlas a předčítat, co k tomu dodáváš Ty... :-D

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/