Dlaždič neandrtálsky

aneb.terminus elektrikus
Můj milý deníčku i když zocelena dlouholetym soužitím ze svojim drahoušem sem si vždycky pravila,že mě už nic nepřekvapí sem zas byla k slzám dojatá a měla chuť si cosik zrobit,třeba brigádu a drahouša zahrabat pod uhlí bo to tak raz před časem se mi drahoušovým přičiněním vyskratoval cenzor slušných mravu a propadla se na startovní čáru evolučního maratonu a skončila na úrovni dlažebního neandrtálca,který se dostal až do lidové slovesnosti ve smyslu je sprostý jak dlaždič a moje slovní zásoba se omezila na vybrané slova oneho zminěneho dlaždiča 
bo to sem tak raz nacpala do prací kisně zmazané bebechy do dávkovacího hebla nadávkovala prací bazmecht, pomačkala příslušné čudlíky v kuchyni si spichla kofi a šla válet pozadí na gauč,relaxuju,popíjím kofi,jak mi cenzor nahlásil že zmazané bebechy vyprané nebudou bo čurament na vodu ve sklepě furt bzučí a bzučí, pravím si do čerta asi voda došla, bazmecht bzučí naprázdo to zas bude drahouš dojetím valit hlavou do stolu bo to zas bude třeba tahat šlauchy a dopouštět studnu,
vyplužím se čurament vypnout než se roztemperuje a vyskratuje pojistky,cestou ku temu elektro bazmechtu sem se doplužila do koupelky vypnout prací kisńu a hned ve dveřach mě málem šlehlo bo mi cenzor nahlásil,že čerpací čurament je v tym nevinně bo voda z prací kisně valila horem dolem místo do kisně na zem a tak se bazmecht nevypnul v koupelce akva mejdan,tepich se rochnil jak akvabela a jenom tak si splýval po kachličkách, pravím si no potěš koště kisňa zreinkarnovala do ďuravych necek,šasla sem po elektrickým bazmechtu a kisňu odpojila od zdroje no a jak ten charizmatický Kostner tančil s vlky já jak střapatá blbka celé dopoledne s hadrem, 
jak dorazil drahouš sem hlavou do stolu prala ja a lamentovala že prací kisňa asi odešla do kelu bo střeva sem ji pročistila ucpaná není a v koupelce taký promočený maras,drahouš jak Ferda mravenec,práce všeho druhu kisňu rozebral a rýpnul si do mě,že prý starko kisňa je v tom nevinně a mlel cosik ve smyslu,že sem bordelář bo prý je tež třeba občas vyčistit i to heblo do kterého se sype ten prací bazmecht bo heblo ucpal špunt ze ztvdlého perzilu takže akva mejdan byl v produkci mojeho bordelizmu,pravím mu ááááá pan dokonalý zas mele bo jak mám čuchat,že za taký hříšný financ ten značkový prací bazmecht narobí taky maras,praví mi dedukce starko,dedukce tak mu pravím cosik ve smyslu že dedukuju,že tu kdosi dostane na pysk a prací kisňa to nebude bo v tym automatu peru třicet roku a eště se mi to nestalo a tak jak sme si slíbili v dobrým i ve zlým po sobě láskyplně poštěkaváme drahouš i když mu zbylo asi pět šroubku o kterých neměl tucha kde se tam vzaly,poskládal odšpuntovanou kisňu zpátky do původního stavu
než eště došroubil hlavní poklop pod kterým sou schované barevné drátečky a mechanizmečky se zřejmě zasažený reklamním šípem v drahoušovi probudil hygienicky hormon a rýpnul si že prý bych tež občas mohla jakýmsik tym antibakteriadlem poobtírat kdoví čím časem zažrané okraje kisně a že v tym marasu pod tym poklopem se kdoví kolik rochni bakterii a rýpnul si ,že prý a pak se baba diví,že ju potvora užírá,jazyk mě zasvědil bo to měl na mysli moju svińskou bakteriu,která byla po antibakteriálnímu zobání v momentálním v útlumu,hryžu se do jazyka a pravím si klid děvucho bo to je pokus o provokaci,dědek má chutě na druhý štěkací level a v duchu si pravím,že si cosik zrobim,zrobim si kij a dědka umlátím bo už mu z tych reklam hrabe bo nejsem sice žádný uklidový maniak,ale tež nejsem žádná marasnica bo pravidelně rozebírat prací kisňu,aby pod poklopem utřel prach robí snad jenom jedinec ze zkysnutym mozkem,
blbyma hygienicky laděnýma kecama rozkolejená sem s vypnutým cenzorem pudu sebe záchovy opoměla na lidovou slovesnost ve smyslu důvěřuj,ale prověřuj a jak dutá hlava sem napumpičkovala ten reklamní antibakterialni smrad po celým vrchu prací kisně,porvala houbičku a strčila pazuru mezi ty dratečky a mechanizmečky,vraždim ty sviňske bakterie jak naraz bum šleha jak cyp jak sem se kácela pod umyvadlo sem v tym elektrikusovym deliriu viděla kolektiv andělských existencí jak recitujou ententyky dva špalíky čert vyletěl z eletryky,bez klobouku bos narazil si nos ,jak andělsky kolektiv dorecitoval mi přes půl dlaně vyrašil puchyř jak bych lezla po rukách ve sražených křuskách a levá komora nevěděla co dělá pravá,
jak drahouš přiletěl pral s naježenou pleškou o futra a mlel cosik ve smyslu že si jenom odskočil na úlevové ministerstvo a že sem nevyzpytatelná jak sračka bo jak bych s tym smradem nemohla počkat, omráčena eletrikusem sem kurčela jak ten neandrtálsky dlaždič a na drahouša štěkala komplimenty ve smyslu stary vůůůl, blbec,kreten, debil,magor,cyp a eště kdo ví jaké existence bo při pindani tych blbych hygienických pindu kisňu neodpojil od zdroje
nadopovala sem se dvojitou dávkou kardio zobání a jak se rozharatané komory hodily do klidu si pravím eště že byl děděk na ulevovym ministerstvu bo sem mohla dopadnout jak ten helfr i když ten v tym byl nevinně bo mi mozkovnou proletěla zpomínka jak náš švagr zednik si na fušku najal helfra co měl v míchačce zadělávat beton a tak jak tak ten helfr beton zadělával mu do křusky z lopaty spadlo par štěrkových kaminku,držel se míchačky a třepal nohou a třepal,snažil se kaminek vytřepat z křusky,švagr na lešení slyší jakýsik kravál otočil se a vidí jak přiletěl synek majitela opravovaného objektu s dřevěnou brykou a valil helfra hlava nehlava po pazurach jak variot,helfr se pustil michačky kulal se po zemi skučel bolesti a řve na synka co robiš ty debile,synek mu praví zachraňuju vám život pane bo si myslel,že míchačka probíjí a tak helfr dohelfroval bo obě dvě pazury skončily v gipsu no a jak švagr helfra potřebuje a přide vtírat do jeho přízně i když má helfr boty před dveřama tvrdí že není doma,

druhý den i když sem se cítila byt v okeju sem pro jistotu zafičela ku medicinmenovi či by mi pro jistotu komory nezkontroloval, medicinman byl sympaticky čokoladový týpek který jak sem mu pověděla svoju elektrikus story hrůzou málem zbělal a čokoladove kudrliny se mu narovnaly,napojil komory na ekg čurament,který potvrdil,že fakt sou v okeju no a zatím co ja sem si připadla jak ta kráva co zežrala granát,bum šleha jak cyp a kráva od ucha k uchu pysk rozervaný,druhá se na ni podívá a praví ty se směješ,ale nás to mohlo zabít, medicinmen vtipkoval s drahoušem,že pokud není dochtor mengele elektro medicínu by měl nechat na odborníky bo drahouš tež zavtipkoval cosik ve smyslu,že mám tuhý kořen a že mě raz budou muset odstřelit.



1 komentář:

  1. Anonymní10.1.14

    Dočetla jsem a řechtám se jak ůň,tohle jsem potřebovala,ani nevím jak jsem vás našla,ale je to krása,děkuji Majka

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/