citroni


Milý deníčku,doufám,že ode mě nečekáš jakousi převratnou myšlenku bo dobře víš,že ja mám myšlení
zakázané bo na myšlení mám svojeho drahouša,včera sem jako každé pondělí byla v naši samošce doplnit proviant a i přes drahoušův zákaz sem si pomyslela že mě klepne bo to momentální počasí lehce pošimrává můj nepřizpůsobivý termoregulační systém a pochroumanou imunitu a zas chodím a kýchám,smrkám a tak sem se zaberlila do oddělení ovoce a zeleniny,že posílím systém i imunitu citronami,
stojím jak opařená,eště sem si citronu ani nelízla ale ksycht se mi zkřivil jak bych právě zežrala citron i ze šlupkou bo na mě tlemila cenovka na které bylo načmarané 70 kč u pultu stála děvucha prodavačka ji pravím to je fakt či si robíte srandu,ona na to no to víte Afrika je daleko,vedle citronu se válely banány za 30 kč tak ji pravím
to nemůžete ty citrony objednávat dohromady s tyma bananáma,aby to z té Afriky přivezli naráz a ne na etapy,děvucha pojala podezření,že sem jakýsi vykrachaný debil a začala mi vysvětlovat,že oni to ovoce neobjednávají v Africe,ale v jakýmsi ovocným skladě,pravím ji fakt jo vidíte a ja blbka sem si myslela,
  že vam Africký eroplan i s plantažníkama přistává na střeše,děvucha na to chichichi a že prý tak si vemte aspoň ty banány,obsahují draslík a prý bystří mozek,pravím ji děvucho obávám se že banány mě nezachrání ja potřebuju zkrotit bacila a banán si do čaje nevymačkám no milý deníčku tu se děvucha projevila jak ostřílený obchodník a praví mi v drogerii máme dobré akce na babské hygienické potřeby koupíte a za ušetřený peníz přiberete ty citrony,
chachacha deníčku ptám se děvuchy drahoušku znáš ten vtip jak stařenka přechází vozovku mimo zebru a volá na ni policajt po přechodu babičko po přechodu a stařenka mu odpoví jooo chlapečku už třicet let,děvucha se trošku zadrhla,zaznělo zas chichichi,zčervenala pak nevím proč se mi omluvila,ale hned pohotově do mě zas hustila tak si kupte ariel a zbude i na citrony,no deníčku nedala sem se a pravím ariel sem si koupila už minulý týden a vydrží mi tak do vánoc bo do čaje se tež nedá nasypat a stejně tych ušetřených padesát korun mě nevyrve bo tych citronu do vánoc spotřebuju určitě víc jak teho arielu naši debatu přerušil můj drahouš
bo už měl zas narvaný plný koš proviantu a hned do mě,že co zas mám za problém,ukázala sem palcem na cenovku u citronu,drahoušovi se pleška naježila a praví to myslíte vážně nebo si robíte srandu,prodavačka zrobila kyselý ksycht a bylo vidět jak ji mozek šrotuje jak zpomíná jaká sleva by se hodila pro chlopa,proces přemýšlení sem přerušila trojnásobným kýchnutím,naštěstí sem u nosu měla kapesník bo jinak nevím,nevím,snopel by komusi oko zalepil,nabrala sem pět citronu do pytlíčku,děvucha prodavačka si oddychla,že se mě konečně zbavila u kasy sme zaplatili a mazali domů,kde sem si uvařila horké té s citronem a pro jistotu aby mě nekleplo sem raději o cenovku ani okem nezavadila,drahouš jo 5 ks citronu stálo 68kč.Tak můj milý deníčku asi si pořídím lekarenskou váhu, abych si šťávu z citronu na miligram přesně rozdělila bo jestli bacil kajsik nevyfičí a citrony nezlevní co si budu muset koupit příště,abych na ně měla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/