den blbec pokračuje

Jak v deset hodin konečně zapli ten nenahraditelný proud elektrický sem byla blahem bez sebe zapla hifi tranzistor a bláhově sem si myslela že trable sou za mnou,stačila sem vyprat jednu pračku,nakrmit elektrického bobíka,to je můj malý,výkonný pomocník zvaný vysavač nebo taky lux,pak rychle nacpu připravené ingredience do kastrolu začnu vařit a pravím si vidíš hysterko i bez proudu si přežila,když v tom .... Image and video hosting by TinyPic.ticho,bum zas vyskočil mrcha proud,zásuvky hluché,v kýblu posledních pár kapek vody,no eště že sem ju zálohovala, jinak bych byla víte kde,sedím poslouchám to hrobové ticho,když naraz bum,rána,to náš kocur záletník se po třech dnech vrací domů,skočil na okno do muškátu,eště sem mu stačila okno zabouchnout před nosem a křičím na něho ty chuligáne to si nezvykej muškáty mi ničit nebudeš a šla sem mu otevřít dveře,aby věděl kudy se chodí domů, Image and video hosting by TinyPicdo chýše vběhl jak splašený kůň krvavý kočičí Kasanova,jako už po několikáté měl zas narvané ucho,pravím si voda neteče jak ja tě teď zkulturním, Image and video hosting by TinyPicdostala sem fakt dobrý nápad,porvala sem zakrvaceného Kasanovu a šla na zahradu bo tam je napršená plná bečka vody,jak sem nic netušícího Kasanovu namočila v bečce prskal jak zápalná šňůrka u časované bomby,vymanil se z mojeho sevření, podrápal mě do krve,že sem tež potřebovala ošetřit a zase zdrhnul,nevděčník jeden,vypadala sem jak Sandokan po boji s tygrem,jak dobýval Perlu z Laguanu,vyčistila sem si rány septonexem a napadlo mě,že sme s kočičákem pokrevní bratři,odpoledne se smečka začala slezat domů a jak zjistili,že proud do kabelu neproudí Image and video hosting by TinyPicbyli rozladěni bo museli znova s kiblem pro další dávku vody ku zdroju a přidali i hafo kecu o středověku.Odpoledne mi pošuk mával žákajdou kolem nosu,že tam mám sdělení pro rodiče,čtu písmenka sdělení a pravím si kdo z nás je větší magor či já že sem synka z první hodiny omluvila či učitelka co mi napsala varování, Image and video hosting by TinyPicže jak nebude zítra omluvenka bude neomluvená hodina,odepsala sem,že sem potomka omlouvala tidlifenem a asi sem mluvila s klikou u dveří a ta asi zapomněla omluvu vyřídit,dopsala sem sdělení a proud furt nikde v kuchyni bordel jak v tanku,pošuci turujou v garáži fichtly a na mě leze husí skura jak se bez vody budou šprycovat z teho oleja co jim uvízne na pazurách z přemyšlení mě vyrušil zráchaný Kasanova jak se nenápadně snažil kolem mě proplížit,nenápadně vstávám,že ho eště dorazím septonexem, Image and video hosting by TinyPicKasanova jak mě zmerčil vystartoval jak vystřelený šíp a proběhnul kuchyňskou linkou narvanou neumytým nádobím,rozmlátil dva talíře a jeden hrnek,mě ale neuniknul,porvala sem ho za doprovodu kočičího jekotu sem mu ucho pobabrala septonexem po dezinfekční kůře se nažral a uraženě odkráčel dospat manko ze záletu. Image and video hosting by TinyPicVečer klepal na dveře a proud nikde,pošuci smrdí jak vrakoviště,drahouš svoju nablýskanou káru vyzdobil starými dekami a pošuci jeli očistu vykonat ku babičce bo ku nim už i obecní vodovod dorazil a na proudu nejsou závislí.Já lapnuta pozadím na gauču poslouchám to hrobové ticho……a co to slyším…..čerpadlo ve sklepě začalo vrnět,konečně už do kabelu proudí proud ten elektrický ten co sem na něm těžce závislá.

3 komentáře:

  1. Anonymní22.6.09

    Jen tak jsem babčo zapla počítač a hned můj oblíbený blog-babča.Očiska jsem vykulila,no super.Tak teď nevím co mám dělat,jít připravovat oběd,nebo se začíst do super blogu.
    Venku lije a na Tvém blogu je tak slunečno.
    Velké díky.Maruš
    To jsem jelen,nechci být anonymní,to chce poradu s vnukem.Ale prozatím tak,stejně babčo víš kdo jsem--Tvůjfanda.

    OdpovědětVymazat
  2. je ahojky Maruško tak tě vítám u pismenkovych molu,buď v klidu v klidu si uvař porob co máš písmenka neutečou,tady rubriky nebudou tady budou jenom temata a tak se písmenka nebudou ztrácet a zůstanou přehledné protože už nechcu nové písmenka házet na cz tak sem se zaguglovala a budu psát bez rubrik zatím přizpůsobuju články z cz doufám,že si písmenka i tady najdou příznivce no a s tím anonymním psanim budu muset něco vyšpekulovat jinak se můžeš podepsat třeba anonym Maruška chacha měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Prší ,prší jen se leje a my nikam nepůjdeme.
    Zapneme si bedýnku,vyhledáme bábinku.
    Počteme si,poučíme-nové věci naučíme.
    Zítra nebo další den za sluníčkem půjdem ven.
    Ničeho se nebojíme,bude lépe to my víme.

    Zdravím babčo a přeji pěkný den.Maruš

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/